ميدانى چرا باختى؟!
چون وقتى خواستى من ببازم، يادت رفت من يارت بودم نه حريفت !!!
**************************
مصرف گرایی
یک کار برای هیچ کجا! واسه دل خودم

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 18:0 توسط رضا باقری شرف
|
ميدانى چرا باختى؟!
چون وقتى خواستى من ببازم، يادت رفت من يارت بودم نه حريفت !!!
**************************
مصرف گرایی
یک کار برای هیچ کجا! واسه دل خودم

کاریکاتورهای مطبوعاتی رضا باقری شرف